گوجه خشک به عنوان یکی از محصولات کشاورزی، در بسیاری از مناطق به صورت عمده تولید و به فروش می‌رسد. برای خرید گوجه خشک عمده می‌توانید به فروشگاه‌های عمده‌فروشی، بازارهای محلی و یا مزارع گوجه خشک مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از اینترنت، سایت‌های خرید و فروش عمده‌ی گوجه خشک را جستجو کنید و از طریق آن‌ها سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که برای خرید بهترین گوجه خشک، بهتر است با شرکت سالم سازان آذر تماس بگیرید و از کیفیت و مشخصات محصول مطمئن شوید

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت گوجه خشک عمده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


گوجه خشک به عنوان یکی از محصولات کشاورزی، در بسیاری از مناطق به صورت عمده تولید و به فروش می‌رسد. برای خرید گوجه خشک عمده می‌توانید به فروشگاه‌های عمده‌فروشی، بازارهای محلی و یا مزارع گوجه خشک مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از اینترنت، سایت‌های خرید و فروش عمده‌ی گوجه خشک را جستجو کنید و از طریق آن‌ها سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که برای خرید بهترین گوجه خشک، بهتر است با شرکت سالم سازان آذر  تماس بگیرید و از کیفیت و مشخصات محصول مطمئن شوید

قیمت گوجه خشک عمده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



گوجه خشك يكي از محصولات مهم كشاورزي است كه از گوجه‌فرنگي خشك شده به دست مي‌آيد. براي تهيه گوجه خشك، گوجه‌فرنگي به صورت تازه‌خوري ابتدا شسته و پوست و هسته آن‌ها برداشته مي‌شود. سپس به روش‌هاي مختلفي مانند خشك كردن در آفتاب، خشك كردن در فر يا خشك كردن با دستگاه خشك كن، خشك مي‌شوند. گوجه خشك به دليل داشتن ويتامين‌ها و مواد معدني مفيد، براي تهيه انواع غذاها مانند پيتزا، پاستا، خورشت و سالاد استفاده مي‌شود. علاوه بر اين، گوجه خشك به عنوان يك محصول پرطرفدار در بازارهاي محلي و بين‌المللي به فروش مي‌رسد

قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع برگه گوجه فرنگي – اسلايس گوجه فرنگي – خريد پودر گوجه فرنگي - خريد پودر گوجه فرنگي عمده- خريد پودر گوجه فرنگي عمدهخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت گوجه خشك عمده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت گوجه خشك عمده و برگه گوجه فرنگي – اسلايس گوجه فرنگي – خريد پودر گوجه فرنگي - خريد پودر گوجه فرنگي عمده- خريد پودر گوجه فرنگي عمدهكه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

گوجه خشك عمده: توليد، كاربردها و مزايا

گوجه خشك عمده يك محصول خشكباري محبوب و مورد استفاده در آشپزي و صنعت غذايي است. اين محصول از گوجه‌هاي تازه تهيه مي‌شود و با روش خشك كردن تا محتواي آب آن به حداقل برسد. در اين مقاله، به معرفي گوجه خشك عمده، كاربردها و مزاياي آن خواهيم پرداخت.

معرفي گوجه خشك عمده:

گوجه خشك عمده به محصولي اشاره دارد كه از گوجه تازه تهيه مي‌شود و سپس به حالت خشك تبديل مي‌شود. اين محصول به عنوان يك خشكبار مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در دسترس در انواع مختلفي از جمله گوجه خشك خرد شده، تره خشك، تره خشك شده و ... مي‌باشد.

كاربردهاي گوجه خشك عمده:

آشپزي: گوجه خشك عمده به عنوان يك ماده طعامي محبوب در آشپزي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. آن را مي‌توان به عنوان تزئين غذاها، تهيه سس‌ها و پيتزاها، افزودن به سالادها و خوراكي‌ها و همچنين تهيه ساندويچ‌ها و برگرها استفاده كرد.

صنعت غذايي: گوجه خشك عمده به عنوان يك ماده اوليه در صنعت غذايي استفاده مي‌شود. اين محصول به تهيه محصولاتي مانند پيوره‌هاي گوجه خشك، پودر گوجه خشك، سس‌هاي گوجه خشك و ...

مكمل‌هاي غذايي: گوجه خشك عمده در توليد مكمل‌هاي غذايي مانند كپسول‌هاي تغذيه‌اي و پودرهاي تقويتي مصرف مي‌شود.


قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مزاياي گوجه خشك عمده:

طول عمر طولاني: گوجه خشك به دليل كاهش محتواي آب در آن، داراي طول عمر طولاني‌تري نسبت به گوجه تازه مي‌باشد كه از آلودگي و فساد جلوگيري مي‌كند.

رنگ و طعم غني: گوجه خشك عمده داراي طعم و رايحه غني و رنگ جذابي است كه به غذاها طعم و رنگ ويژه‌اي مي‌دهد.

كميابي در فصول غيرفصلي: گوجه خشك به عنوان يك منبع مورد استفاده در فصولي كه گوجه تازه نياز به وجود ندارد (مانند زمستان)، كمك به تهيه غذاهاي گوجه‌اي مي‌كند.


قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ارزش غذايي: گوجه خشك عمده داراي ارزش غذايي بالايي از جمله ويتامين C، آنتي‌اكسيدان‌ها و فيتوشيميايي‌هاست.

نكته پاياني:
گوجه خشك عمده يك محصول خشكباري پركاربرد و مورد علاقه در آشپزي و صنايع غذايي است. اين محصول با طول عمر طولاني، طعم و رنگ غني، و ارزش غذايي بالا، به عنوان يك انتخاب عالي براي افزودن به غذاها و محصولات غذايي مختلف شناخته مي‌شود.

گوجه در اكثر غذاهاي ايراني مورد استفاده قرار ميگيرد بنابراين فست‌فود‌ها و رستوران‌ها و هتل‌ها ميتوانند مشتري شما باشند.
گوجه خشك شده و پودر گوجه از كيفيت و ماندگاري بالاتري نسبت به رب‌گوجه برخوردار است و به دليل از بين رفتن آب ميان بافتي گوجه امكان كپك زدن به صفر ميرسد در حالي كه همه‌روزه رب گوجه‌ها در حال كپك زدن ميباشند .
رب گوجه‌ها داراي مواد‌نگه‌دارنده هستند كه براي سلامت بدن بسيار مضر است اما گوجه خشك شده همه‌روزه بدون نياز به مواد‌نگه دارنده سالم ميمانند و سالها قابل استفاده هستند.
گوجه و يا هر مواد ديگري پس از خشك ‌شدن و از بين‌رفتن آب آن وزن كمي خواهند داشت و گزينه‌ي مناسبي براي صادرات است.
گوجه خشك شده و پودر گوجه را ميتوانيد به آساني در فضاي كوچكي نگه‌داري كنيد در حالي كه گوجه تازه فضاي بساري نياز دارد.

قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
گوجه خشك شده طعم دلپذيري دارد .
گوجه خشك را ميتوانيد با دستگاه خشك كن گوجه فرنگي در تابستان كه اين محصول ارزان قيمت است خشك نماييد و در پاييز و زمستان كه قيمت اين محصول بسيار بالاست به فروش برسانيد و مشتريان بيشتري براي اين محصول خواهيد داشت.
ويتامين‌ها و مواد‌معدني و پر‌خاصيت گوجه با خشك شدن در داخل دستگاه حفظ ميشود و تبخير نميشود زيرا كه در اين دستگاه‌ها تنها گرما توليد ميشود و به سراسر دستگاه و تمام فضاي دستگاه گرما يكنواخت توزيع ميشود.
باغبان‌ها ميتوانند به جاي فروش گوجه‌هاي توليدي خود با سود ناچيز يك دستگاه خشك كن گوجه فرنگي را تهيه نمايند و ارزش محصول خود را بالا ببرند و به فروشگاه‌هاي عرضه مواد‌غذايي بفروش برسانند . با اين عمل بسياري از واسطه‌ها از دور خارج ميشوند و با قيمت مناسبي كه براي محصول خود در نظر ميگيريد قطعا ميتوانيد در كمترين زمان ممكن بازار رقابت را به دست بگيريد و پيروز شويد.
بازاريابي و فروش براي گوجه خشك بسيار آسان است زيرا فروشگاه‌هاي عرضه‌ي مواد‌غذايي ، عطاري‌ها ، رستوران‌ها ، فست فود‌ها ، فروشگاه‌هاي فروش مواد‌غذايي و سبزي‌هاي آماده ،كارخانه‌هاي توليد پفك و چيس به عنوان طعم دهنده مشتري‌هاي شما خواهند بود .
تمامي دستگاه‌ها در زاگرس‌ماشين‌ با ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتريان ارائه ميشود.

دستگاه‌هاي خشك كن كابينت‌دار طرز كار آساني دارند و شما ميتوانيد درجه حرارت و مدت زمان براي دستگاه را مشخص نماييد و گوجه‌هاي شسته شده و ضد‌عفوني شده كه در وان‌هاي تمام اتوماتيك با فشار بالاي آب و غوطه‌ور شدن آماده شده اند و توسط نوار‌استيل آبكشي خشك شده و به وسيله‌ي اسلايسر‌ها در زمان كوتاهي اسلايس و قطعه بندي شده‌اند را درون سيني‌ها چيده و درون دستگاه بگذاريد.
قيمت گوجه خشك عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات برگه گوجه فرنگي – اسلايس گوجه فرنگي – خريد پودر گوجه فرنگي - خريد پودر گوجه فرنگي عمده- خريد پودر گوجه فرنگي عمدهمختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 119 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587460

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .